اخبار / دانشگاهی / آزمون استخدامی دستگاه‌های اداری و 68 دانشگاه علوم‌پزشکی نیمه دوم آبان برگزار می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون استخدامی دستگاه‌های اداری و 68 دانشگاه علوم‌پزشکی نیمه دوم آبان برگزار می‌شود

دکتر حسین توکلی، مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت‌نام بانوان در حداقل 300 فرصت شغلی جدید در سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اداری کشور و مشخص شدن زمان دقیق برگزاری آزمون در 21 شهریور خبر داد.

حسین توکلی، مشاور سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: به دنبال اجرای دستور رئیس‌جمهور مبنی بر لزوم رعایت عدالت جنسیتی در استخدام‌های بخش دولتی و براساس هماهنگی‌های صورت گرفته درباره تغییرات ایجاد شده برای شرکت در سومین آزمون استخدامی سال 95 امکان حضور بانوان حداقل در 300 فرصت شغلی فراهم شده است.

توکلی افزود: بانوان متقاضی شرکت در سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اداری کشور می‌توانند براساس اطلاعیه‌ای که روز یکشنبه 21 شهریور روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، ثبت‌نام کنند و کسانی هم که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

او گفت: با توجه به تسهیلات فراهم شده در رابطه با ثبت‌نام، تاریخ برگزاری سومین آزمون استخدامی نیز از 19 شهریور به آبان موکول شده است و پیش‌بینی ما این است که در نیمه دون آبان این آزمون برگزار شود.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ دقیق برگزاری سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اداری کشور گفت:  تاریخ دقیق برگزاری آزمون در آبان و شرایط و نحوه برگزاری آزمون در اطلاعیه‌ای که روز یکشنبه 21 شهریور روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، اعلام می‌شود.

توکلی گفت: آزمون استخدامی نیروی انسانی برای 68 دانشگاه علوم پزشکی کشور هم قرار بود همزمان با آزمون استخدامی برگزار شود. با توجه به اینکه آموزش و پرورش از طریق برگزاری این آزمون، 10 هزار نفر در استخدام پیمانی را جذب می‌کند، برگزاری آن از دشواری‌هایی برخوردار است اما این آمادگی را داریم که دو آزمون استخدامی را هم‌زمان با هم در سراسر کشور برگزار کنیم.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های 
مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵