اخبار / دانشگاهی / آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی پزشکی ۳۱ تیرماه برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی پزشکی ۳۱ تیرماه برگزار می شود

 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرای آزمون ها به مراکز کلان منطقه آموزشی، از برگزاری آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی پزشکی در ۳۱ تیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سید حسن امامی رضوی با اعلام این خبر افزود: اقدامات لازم جهت آماده سازی سئوالات آزمون انجام و دستورالعمل اجرای آزمون گواهینامه و ارتقاء به مراکز کلان منطقه آموزشی جهت اجرا ابلاغ شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تغییر روش آزمون ارتقاء و گواهینامه در سال ۹۵ گروه های طراحی آزمون در بخش ۳۰ درصد سئوالات متمرکز دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، اقدامات اولیه جهت آماده سازی سئوالات آزمون را انجام داده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به روند پیگیری و اقدامات انجام شده درباره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی از اعلام کلید اولیه آزمون در آینده نزدیک خبر داد. 

وی اظهار داشت: بعد از اعلام کلید اولیه اصلاحات لازم انجام خواهد شد و نتایج بررسی ها توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی متعاقباً اعلام خواهد شد.

امامی رضوی درباره اعلام نتایج آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی گفت: بررسی های این آزمون در حال انجام است و با انتخاب رشته محل ها توسط داوطلبین تا انتهای هفته جاری نتایج توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از به روز رسانی فرآیند ارزشیابی بازدیدهای ادواری دبیرخانه خبر داد و گفت: با تغییر روش ارزشیابی رشته مقاطع تخصصی و فوق تخصصی و تکمیلی تخصص در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، استفاده از نرم افزار جهت کسب اطلاعات پایه در همه دانشگاه ها اجرایی می شود. 

وی افزود: با این روش ضمن تسریع در روند بازدید دوره ای از رشته محل های دارای مجوز و مراکز داوطلب راه اندازی جدید که به صورت مستمر و هر هفته حداقل ۱۰ رشته محل خواهد بود سبب می شود که واحد ارزشیابی و اعتبار بخشی دبیرخانه کاملا به روز باشد.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3     

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵