اخبار / دانشگاه آزاد اسلامی / آخرین وضعیت خانه دار شدن پرسنل دانشگاه آزاد- واگذاری هزار و 150 واحد مسکونی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آخرین وضعیت خانه دار شدن پرسنل دانشگاه آزاد- واگذاری هزار و 150 واحد مسکونی

مدیرل کل خدمات عمرانی دانشگاه آزاد به چگونگی خانه دار شدن پرسنل این دانشگاه اشاره کرد و از اختصاص مسکن مهر به کارکنان خبر داد. به گزارش خبرنگارمهر، فربد کمایی، صبح امروزدر شانزدهمین گردهمایی معاونان عمرانی دانشگاه آزاد که هم اکنون در واحد نجف آباد در حال برگزاری است با اعلام این خبر اضافه کرد: خانه دار شدن پرسنل دانشگاه آزاد با همکاری بنیاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در قالب تفاهم نامه هایی در حال انجام است و بر اساس توافقات صورت گرفته، تنها راه خانه دار شدن پرسنل دانشگاه آزاد، مسکن مهر است. وی گفت: با توجه به متقاضیان زیادی که برای خانه دار در دانشگاه آزاد وجود دارد اولویت بندی صورت گرفته و در این میان با همکاری بنیاد مسکن هزار و 150 واحد تقریبا آماده مسکن مهر تا پایان سال جاری به کارکنان واگذار می شود.
  به گفته مدیر کل خدمات عمرانی دانشگاه آزد از این تعداد 400 واحد اطراف مشهد و 750 واحد در تهران اختصاص یافته است.
  کمایی همچنین درباره پیگیری خانه دار شدن پرسنل دانشگاه آزاد در شهرستانها اظهار داشت: در این زمینه مذاکراتی با مسئولان مسکن وزارت راه صورت گرفته که پرسنل با کمترین هزینه در اولویت خانه دار شدن قرار گرفته اند.
وی از دبیران مناطق دانشگاه آزاد در استانها درخواست کرد جلسه ای با رئیس مرکز راه و شهرسازی شهرستان خود در این زمینه برگزار کنند.
کمایی خاطر نشان کرد: 3 هزار و 620 نفر متقاضی اولیه دریافت مسکن هستند اما در توافقات کلی هیچ محدودیتی وجود ندارد.

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱