اخبار / دکتری / آخرین مهلت ثبت‌نام دوره دکتری دانشگاه قرآن و حدیث به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آخرین مهلت ثبت‌نام دوره دکتری دانشگاه قرآن و حدیث

معاون آموزشی و تحصیلات دانشگاه قرآن و حدیث گفت: داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون دوره دکترای علوم قرآن و حدیث تا پنجم مهر ماه سال جاری فرصت دارند. به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، هادی حجت با اشاره به پذیرش دانشجو در دوره دکترای علوم قرآن و حدیث، افزود: این دانشگاه در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، کلام امامیه، علوم و معارف نهج البلاغه از بین برادران و خواهران واجد شرایط از طریق آزمون اختصاصی در مقطع دکتری برای نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92 دانشجو می‌پذیرد.
وی با اشاره به شرایط در نظر گرفته شده برای دانشجویان، گفت: داوطلبان با حداقل معدل 15 و دارا بودن مدرک سطح یک، دو و سه مورد تایید مرکز مدیریت حوزه علمیه به همراه مدرک کارشناسی ارشد مرتبط و معتبر از دیگر مراکز آموزش عالی نیز می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه هر داوطلب تنها مجاز به انتخاب یک رشته بوده و طول مدت تحصیل در مقطع دکتری هفت نیمسال است، افزود: شرکت طلاب خارجی در آزمون بلامانع است، اما پذیرش آنان منوط به طی کلیه مراحل قانونی مرتبط است.
به گفته وی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری نمی‌توانند همزمان با تحصیل در دانشگاه در مراکز دیگر آموزش عالی اشتغال به تحصیل داشته باشد.
حجت زمان آزمون ورودی این دانشگاه را دهم آبانماه سال جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در دانشگاه قرآن و حدیث اعلام کرد و گفت: داوطلبان باید مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را حداکثر تا پنجم مهرماه به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت‌نام می‌توانند به سایت این دانشگاه به نشانی www.Qhu.ac.ir مراجعه کنند.

تاریخ خبر چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲