اخبار / دانشگاه جامع علمی کاربردی / آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره کارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره کارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی

مشاور عالی سازمان سنجش، گفت: مهلت انتخاب رشته دوره‌های مهندسی فناوری کارشناسی حرفه‌ای و نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی پنج‌شنبه 31 مرداد ماه تمام می‌شود.
حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه داوطلبان تا فردا می‌توانند برای انجام ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند، اظهارکرد: به کلیه داوطلبان علاقه‌مند ثبت‌نام در این دوره که تا کنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود با مطالعه شرایط و ضوابط دفترچه پذیرش دوره‌های مربوطه و اطلاعیه منتشره این سازمان درباره ظرفیت‌های جدید علاوه بر ظرفیت‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای پذیرش اقدام کنند.
توکلی خاطر نشان کرد: داوطلبان حداکثر تا ساعت 24 پنج شنبه 31 مردادماه می‌توانند به سایت سازمان مراجعه و نسبت به تکمیل فرم الکترونیکی ثبت نام انتخاب رشته اقدام کنند.
وی در پایان، گفت: تا کنون 77 هزار و 798 نفر در دوره‌های مهندسی فناوری کارشناسی حرفه‌ای و نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی ثبت‌نام کرده‌اند.

تاریخ خبر پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲