اخبار / دانشگاهی / آخرین مهلت ثبت‌نام اولیه پذیرفته‌شدگان جدید دکتری ۹۵ دانشگاه تبریز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آخرین مهلت ثبت‌نام اولیه پذیرفته‌شدگان جدید دکتری ۹۵ دانشگاه تبریز

پذیرفته‌شدگان جدید دکتری ۹۵ دانشگاه تبریز تا پایان روز دوشنبه ۲۵ مرداد فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام نمایند.

بنا بر اعلام این دانشگاه، کلیه افرادی که به عنوان پذیرفته شدگان ذخیره آزمون دکتری سال ۱۳۹۵ دانشگاه تبریز معرفی شده اند، لازم است به نکات زیر توجه فرمایند:

۱- کلیه داوطلبان گرامی آزمون دکتری سال ۱۳۹۵ دانشگاه تبریز که قبلا وضعیت پذیرش ایشان در پورتال مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز به صورت ذخیره اعلام شده بود، پس از ورود به وبگاه تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز به نشانی اینترنتی زیر می توانند از وضعیت پذیرش جدید خود (در صورت تغییر) مطلع گردند.
http://takmili.tabrizu.ac.ir/phddoc/phdresult.php2

2- داوطلبانی که وضعیت پذیرش ایشان در وبگاه تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز پذیرفته شده ذکر شده است، لازم نیست به موارد زیر دقت فرمایند.

۳- اخذ تعهد و ثبت نام اولیه از پذیرش شدگان اولیه از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۹۵/۵/۲۴  و ۹۵/۵/۲۵ صورت خواهد پذیرفت.

۴- محل اخذ و تعهد و ثبت نام اولیه از پذیرفته شدگان اولیه دوره دکتری سال ۱۳۹۵ دانشکده یا پژوهشکده مربوطه در دانشگاه تبریز خواهد بود.

۵- اخذ تعهد و ثبت نام اولیه از پذیرفته شدگان اولیه دوره دکتری سال۱۳۹۵ دانشگاه تبریز فقط در تاریخ های فوق الذکر صورت خواهد پذیرفت و عدم مراجعه در تاریخ های فوق الذکر،به منزله انصراف از پذیرش در دوره دکتری سال ۱۳۹۵ دانشگاه تبریز می باشد.

۶- چناچه داوطلبانی در بیش از یک کد رشته محل به عنوان پذیرفته شده اولیه اعلام شده باشند صرفا مجاز به ارائه تعهد و ثبت نام در یکی از کد رشته محلهای اعلامی می باشند. لذا لازم است این گونه پذیرفته شدگان قبل از ارائه تعهد و ثبت نام اولیه، نسبت به انتخاب یکی از کد رشته محل های قبولی دقت لازم را داشته باشند. پس از ارائه تعهد و ثبت نام اولیه در یکی از کد رشته محل های قبولی امکان تغییر کد رشته محل قبولی به سایر کد رشته محلهای قبولی وجود نخواهد داشت.

۷- داوطلبانی که وضعیت پذیرش ایشان در وبگاه تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز کماکان به عنوان ذخیره باقی مانده است لازم است جهت اطلاع از آخرین وضعیت پذیرش خود (پذیرفته شده یا ذخیره). از ساعت ۱۷ روز دوشنبه مورخ ۹۵/۵/۲۵ به وبگاه تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز(به آدرس مندرج در بند ۱) مراجعه نمایند و در صورتی که اسم ایشان به عنوان پذیرفته شده اعلام گردیده باشد لازم است روز سه شنبه مورخ ۹۵/۵/۲۶ از ساعت ۸ الی ۱۴ جهت ارائه تعهد و ثبت نام اولیه به دانشکده یا پژوهشکده مربوطه مراجعه نمایند. عدم مراجعه در این تاریخ، به منزله انصراف از پذیرش در دوره دکتری سال ۱۳۹۵ دانشگاه تبریز می باشد.پذیرش داوطلب به صورت ذخیره هیچگونه حقی برای ایشان جهت تبدیل وضعیت پذیرش به پذیرفته شده ایجاد نمی نماید.

۸- داوطلبانی که در وبگاه تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز به عنوان پذیرفته شده اعلام شده اند توجه نمایند که ارائه تعهد و ثبت نام اولیه این پذیرفته شدگان به منزله پذیرش نهایی آنان نبوده و پذیرش نهایی منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر 
مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3 

تاریخ خبر دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵