اخبار / دانشگاهی / آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور، با اشاره به استخدام 10 هزار نیرو در آموزش و پرورش، گفت: تعداد 10 هزار نفر در این آزمون استخدامی پذیرفته خواهند شد و داوطلبان فقط امروز شنبه 24 مهر فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که از روز یکشنبه 18 مهر آغاز شده بود، ساعت 24 امروز شنبه بیست چهارم مهر به پایان می رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: حدود 10 هزار نفر در آزمون استخدامی وزارت آموزش پرورش پذیرفته می شوند و داوطلبان در زمان اعلامی به سایت سازمان سنجش اموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

دکتر توکلی با بیان اینکه زمان ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش پرورش تمدید نخواهد شد گفت: تا  ساعت 8 صبح امروز شنبه 24 مهر ماه تعداد 101 هزارو 517 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطر نشان کرد: آزمون استخدامی آموزش پرورش همزمان با آزمون استخدامی 12 دستگاه اجرایی و 68 دانشگاه علوم پزشکی کشور روز جمعه 21 آبان جاری برگزار می شود. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های 
مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵