اخبار / دانشگاهی / آخرین مهلت ثبت نام آزمون زبان وزارت بهداشت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آخرین مهلت ثبت نام آزمون زبان وزارت بهداشت

<>چهل و نهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت به دو شیوه کاغذی و الکترونیک ۱۹ مهر برگزار می شود. داوطلبان تا فردا ۱۱ مهر فرصت ثبت نام دارند.

<>به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام برای دوره ۴۹ آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) از ۱۹ شهریورماه آغاز شده است و ۱۱ مهرماه به پایان می رسد.

<>این دوره از آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت ۱۹ مهرماه برگزار می شود و داوطلبان از ۱۷ مهرماه می توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند.

<>در این دوره آزمون در حوزه های امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی قزوین، گیلان، گلستان، همدان، کرمان، کرمانشاه، یزد، زاهدان و زنجان به صورت الکترونیکی (بر اساس کامپیوتر) و  حوزه های اصفهان، مشهد، شیراز و تهران به صورت کاغذی برگزار می شود.

<>کارنامه نهایی دوره ۴۹ آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) از ۲۹ مهرماه قابل دسترسی است.

<>آزمون های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت دارای ١٠٠ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (٣٠ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴٠ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ٣٠ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ١٠٠ نمره (بدون نمره منفی) است.

<>برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود.

<>هر کارنامه دارای یک کد ویژه به نام Certification Code بوده و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش قابل استعلام است. کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد.

<>مراجع گوناگون (دانشگاه ها، سازمان ها، ...) می توانند به همین روش، از درستی کارنامه اطمینان حاصل کنند.


<>دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - TOFEL از سایت سنجش3
دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - IELTS از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷