اخبار / دانشگاهی / دانشگاه‌های استان کرمانشاه قطب کرسی‌های آزاد اندیشی منطقه می‌شوند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دانشگاه‌های استان کرمانشاه قطب کرسی‌های آزاد اندیشی منطقه می‌شوند

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه، گفت: دانشگاه‌های استان کرمانشاه را به قطب برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در سطح منطقه تبدیل خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی قدرتی در نشستی خبری، اظهارکرد: برای سال تحصیلی جدید (92-93) دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان برنامه‌های مختلف و متنوعی را تدارک دیده است.
وی افزود: اولین برنامه این دفتر برگزاری حلقه‌های معرفت افزایی است که این برنامه در سه قالب اعتقادی، اخلاقی و سیاسی با موضوعاتی همچون آشنایی با ادیان، حجاب، روابط دختر و پسر، شناخت مکتب‌های اجتماعی، بحث‌های قرآنی و ... و به تعداد 120 حلقه معرفت در سطح دانشگاه‌های استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: یکی دیگر از اصلی‌ترین برنامه‌های امسال نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان توجه ویژه به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی است که به همین منظور در نظر داریم به گونه‌ای عمل کنیم که دانشگاه‌های استان کرمانشاه به قطب برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در سطح منطقه تبدیل شود.
قدرتی خاطرنشان کرد: امسال 50 کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه‌های مختلف استان برگزار خواهیم کرد.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه، گفت: یکی دیگر از برنامه‌هایی امسال برگزاری اعتکاف علمی است که این برنامه به صورت یک روزه و در سطح مساجد دانشگاه‌ها برگزار می‌شود که در این اعتکاف 70 درصد به مباحث علمی و 30 درصد به مباحث دینی پرداخته خواهد شد که در نظر داریم در طول سال تحصیلی جدید 12 اعتکاف علمی را در سطح دانشگاه‌های استان برگزار کنیم.
قدرتی افزود: برگزاری جشن ازدواج دانشجویی با حضور 147 زوج دانشجوی استان در روز 18 مهر ماه از جمله برنامه‌های این دفتر است.

تاریخ خبر یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۲