اخبار / دانشگاهی / ایجاد پردیس‎های دانشگاهی پیام‌نور لرستان در پنج شهرستان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ایجاد پردیس‎های دانشگاهی پیام‌نور لرستان در پنج شهرستان

سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان از ایجاد پردیس‎های دانشگاهی پیام نور در پنج شهرستان استان خبر داد.
محمدرضا جعفری در گفت‎وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، گفت: پردیس‎های دانشگاهی پیام نور در پنج شهرستان استان لرستان تحولی عظیم در در راستای تحقق آرمان دسترسی به آموزش عالی برای همه، در همه جا و همه وقت است.
وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در راستای تحقق آرمان دسترسی به آموزش عالی برای همه، در همه جا و در همه وقت با تلاش و کوشش همه ذی‎نفعان و برنامه‎ریزی دقیق و شفاف در افق چشم انداز، دانشگاهی است اسلامی، پیشرو، بالنده و جذاب.
وی افزود: دانشگاه پیام نور دارای پتانسیل بالایی در زمینه‎های علمی، پژوهشی و... بوده که رسیدن با اهداف عالیه آن مستلزم تلاش‎های وافری است.
سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان با بیان اینکه بی‎شک توسعه دانشگاه به عنوان مغز متفکر و محوری جامعه امری ضروری است، اظهارکرد: دانشگاه پیام نور نقش بسزایی در این راستا در استان می‎تواند ایفا کند.
جعفری افزود: دانشگاه پیام نور لرستان برای به فعلیت رساندن ظرفیت‎های بالایی که خواهد داشت نیازمند توجه ویژه‎ای از سوی مسوولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان است.
وی با بیان اینکه شش پروژه در زمین 11 هکتاری پردیس پیام نور خرم آباد در دست ساخت است، تصریح کرد: این پروژه‎ها شامل دو باب ساختمان آموزشی هریک به مساحت 3641 متر مربع و 1996 متر مربع، یک باب سالن ورزشی چند منظوره به مساحت 2800 متر مربع، یک باب ساختمان اداری به مساحت 1020 متر مربع و یک سوله آزمایشگاهی به مساحت 1700 متر مربع و یک سوله کارگاهی به مساحت 600 متر مربع است.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه‎ها به طور میانگین بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در صورت تامین اعتبار در نیمه‎دوم سال‎‏جاری به بهره‎برداری می‎رسند.
جعفری با بیان اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی پنج پردیس دانشگاهی در مراکز دانشگاه پیام نور لرستان درحال اجراست، خاطرنشان کرد: این پردیس‎های دانشگاهی در شهرستان‎های خرم‎آباد، الشتر، کوهدشت، دورود و الیگودرز در دست ساخت هستند که تا نیمه دوم سال ۹۲ به بهره‎برداری خواهند رسید.
سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان افزود: از لحاظ اعتباری برای پروژه‎های عمرانی دانشگاه پیام نور استان مشکلی نداریم، چراکه با حمایت سازمان مرکزی، اعتبار لازم از محل شهریه دانشجویی تامین شده و خوشبختانه تاکنون هیچ پروژه‎ای از پردیس‎های دانشگاه متوقف نشده است.

تاریخ خبر یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۲