اخبار / کنکور سراسری / 82 درصد كنكوري‌ها تا‌كنون كارت ورود به جلسه آزمون خود را دريافت كرده‌اند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

82 درصد كنكوري‌ها تا‌كنون كارت ورود به جلسه آزمون خود را دريافت كرده‌اند

خبرگزاري فارس: معاون سازمان سنجش آموزش كشور گفت: تا كنون 82 درصد از داوطلبان كنكور 90 كارت ورود به جلسه آزمون خود را دريافت كرده‌اند.
جلال طباطبايي معاون سازمان سنجش آموزش كشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس با بيان اينكه 928 هزار و 848 داوطلب كنكور 90 تا كنون كارت ورود به جلسه آزمون خود را دريافت كرده‌اند، افزود: تا كنون 82 درصد از داوطلبان كنكور 90 كارت ورود به جلسه آزمون خود را دريافت كرده‌اند.

وي گفت: 2 دفترچه سؤال در اختيار داوطلبان قرار مي‌گيرد. هر بسته حاوي 25 سؤال است كه با مشخصات شخصي مانند نام و نام خانوادگي داوطلب، در اختيار وي قرار مي‌گيرد.

معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به مساعدت سازمان سنجش با داوطلباني كه رشته تحصيلي خود را اشتباه وارد كرده‌اند، گفت: در آزمون سراسري سال جاري داوطلباني را داشتيم كه مدعي بودند اطلاعات موجود در كارت آن‌ها با اطلاعات ثبت‌نامي آن‌ها متفاوت است كه پس از بررسي مشخص شد كه اين داوطلبان به كافي‌نت مراجعه كرده و كافي‌نت اطلاعات آن‌ها را اشتباه وارد كرده است.

وي گفت: سازمان سنجش در نظر دارد با مساعدت رئيس اين سازمان اجازه شركت در آزمون به اين داوطلبان با تعهد خودشان داده شود.

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۰