اخبار / دانشگاهی / 50 درصد بار آموزش تخصصی داروسازی بردوش دانشکده داروسازی تهران است به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

50 درصد بار آموزش تخصصی داروسازی بردوش دانشکده داروسازی تهران است

رییس سابق دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای دانشکده داروسازی، گفت: در کنار همه نقاط قوت باید به نقاط ضعف هم توجه شود و از هم افزایی که در مسئولین سازمان غذا و دارو، دانشکده داروسازی و سازمان نظام پزشکی در حوزه دارو ایجاد شده برای پیشبرد بهتر امور بهترین استفاده را برد.
به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر دیناروند در مراسم تودیع رییس سابق و معارفه رییس جدید دانشگده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران، 50 درصد بار آموزش تخصصی داروسازی را بردوش دانشکده داروسازی دانشگاه خواند و افزود: دانشکده داروسازی در عرصه آموزش پیشتاز بوده و هیچگاه کمبود داوطلب در رشته‌های مختلف نداشته است.
وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم مسئولیت دانشکده داروسازی را برعهده داشتم، گفت: از این جهت که جایگزین استاد بزرگی چون دکتر شفیعی بودم افتخار می‌کنم و معتقدم سیر تکامل یک فرد در دانشگاه تنها با کار علمی حاصل نمی‌شود، بلکه با پذیرفتن وظیفه اجرایی است که می‌توانیم راه تکامل خود را طی کنیم و این افتخاری بود که نصیب من شد.
وی افزود: در این چهار سال تلاش کردم که همه همکاران را به یک چشم نگاه کنم و این طور نبود اعضای هیات علمی فقط مجری نظرات من باشند. شیوه‌ای که اجرا شد مبتنی بر مشارکت همه افراد در تصیم سازی‌ها و جلب رضایت اکثر آنان بود، البته نمی‌توان همه را راضی نگه داشت و اگر کسی هم ناراضی بود از محدودیت‌ها و مشکلاتی که داشتیم توجیه می‌شد.
رییس سابق دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه ما برای جبران خدمات کارکنان دانشکده ناتوان بودیم، افزود: برای کارکنان دانشکده داروسازی حداکثر احترام را قائل بودم و خواهم بود، امیدوارم گشایشی در دوره جدید اتفاق بیافتد و فشارها کمتر و وضعیت بهتر شود.
دیناروند ضمن آرزوی موفقیت برای رییس جدید دانشکده داروسازی، گفت: دکتر شریف زاده ویژگی‌های برجسته‌ای دارد که برایش کمک کننده خواهد بود، وی تعامل خوبی با همه دارند، استاد برجسته‌ای هستند و تاکنون در پژوهش و آموزش و مسئولیت اجرایی که در وزارتخانه داشتند موفق عمل کردند.
وی ضمن تشکر از دکتر جعفریان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: دوران انتخاب رییس دانشکده طولانی‌تر از آنچه بود که فکر می‌کردم، مطمئن هستم این زمان برای این بود که انتخاب بهتری انجام شود که همین طور هم شد.
سپس دکتر خوئی به نمایندگی از اعضای هیات علمی دانشکده داروسازی از زحمات دکتر دیناروند تشکر و برای دکتر شریف زاده آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه، دکتر شریف زاده رییس دانشکده داروسازی ضمن تشکر از همه همکاران دانشکده داروسازی گفت: از اینکه مورد اعتماد همکاران و هیات رییسه دانشگاه هستم تشکر می‌کنم امیدوارم در این مدت با همکاری همه عزیزان بتوانم رضایت و ارامش خاطر مجموعه را فراهم کنم.
وی افزود: حدود 30 سال است که در این دانشکده خدمت می‌کنم، هر گوشه آن بیانگر تلاش، همت و فداکاریی اساتید در مقاطع مختلف زمانی است.
رییس دانشکده داروسازی با اشاره به احساس مسئولیت و حساسیت اعضای دانشکده داروسازی گفت: در این چند روزه بسیاری از اساتید و همکارانی که سابقه مدیریتی قابل توجهی داشتند برای کمک و پیشبرد اهداف دانشکده اعلام آمادگی کردند که صمیمانه از همه آنان تشکر می‌کنم.
شریف زاده این همکاری و تعامل را قوت قلبی برای غلبه بر تنگناهای موجود خواند و افزود: درست است که برای مجموعه مدیریتی دانشگاه، به خصوص از نظر مالی مشکلاتی وجود دارد، اما این همکاری و هم فکری قوت قلبی است برای اینکه چرخ دانشکده همچنان روان و پرشتاب بچرخد و فارغ التحصیلان متعهد و با اخلاقی را در عرصه‌های مختلف تربیت کند.
سپس دکتر جعفریان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن تشکر از رییس پیشین دانشکده داروسازی گفت: دکتر دیناروند در طول دوره‌ای که عهده دار مسئولیت دانشکده بودند زحمات زیادی کشیدند و از روسای دانشکده های موفق بودند.
ژوی دکتر دیناروند را از شخصیت‌های برجسته علمی خواند و افزود: دکتر دیناروند در طول چهار سال گذشته از نظر میزان مداخله در امور دانشکده و پیشبرد فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی نقش قابل توجهی داشتند و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی صبر، موفقیت و سلامت دارم.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای رییس جدید دانشکده داروسازی، گفت: دکتر شریف زاده انسانی ملایم و متین و دارای سوابق علمی و اجرایی خوبی است که از اعتماد همکاران و دانشجویان برخوردار است و امیدوارم با همکاری مجموعه بتواند برنامه‌های را پیش ببرد.
در پایان مراسم نیز از سوی سرپرست دانشگاه، لوح تقدیر و هدیه‌ای به دکتر دیناورند و حکم انتصاب دکتر شریف زاده اعطا شد و هدایای دیگری از سوی اعضای هیات علمی و واحدهای مختلف دانشکده داروسازی به روسای پیشین و جدید دانشکده داروسازی اهدا شد.

تاریخ خبر سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲