اخبار / علمی، پژوهشی / 200 هزار نفر دوره‌های آموزش از راه دور مرکز تخصصی مهدویت را گذراندند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

200 هزار نفر دوره‌های آموزش از راه دور مرکز تخصصی مهدویت را گذراندند

قم - خبرگزاری مهر: مدیر مرکز تخصصی مهدویت از برگزاری دوره‌های آموزش از راه دور برای تعداد 200 هزار نفر در سراسر کشور خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی کلباسی، شامگاه یکشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم، با بیان اینکه 300 نفر از طلاب در سطح سه و چهار در این مرکز فارغ التحصیل شده‌اند، به برنامه‌های مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم اشاره کرد و افزود: تشکیل هیئت‌های علمی و تخصصی و آموزش از راه دور برای بیش از 200 هزار نفر از برنامه‌های این مرکز بوده است.

وی به برگزاری دوره‌های تربیت مربی در مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم اشاره کرد و افزود: تعداد هزار و 600 نفر از طلاب در سراسر استان‌های کشور، دوره‌های تربیت مربی را در مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گذرانده‌اند.

چاپ 120 عنوان کتاب در زمینه مهدویت

مشاور رئیس حوزه‌های علیمه سراسر کشور با بیان اینه تا کنون 70 پایان نامه طلاب سطح سه و چهار در این مرکز دفاع شده است، افزود: در مرکز تخصصی مهدویت حوزه در سالهای اخیر 120 عنوان کتاب با موضوعات جدید در زمینه مهدویت به نگارش در آمده است.

وی گفت: چاپ نشریات مکتوب و هم چنین انتشار دو مجله الکترونیکی در فضای مجازی با عنوان سپیده سحر برای بزرگسالان و دوردانه مخصوص کودکان و نیز انتشار دو کتاب در زمینه پرسش و پاسخ به سئوالات مهدویت از دیگر فعالیت‌های این مرکز بوده است.

حجت الاسلام کلباسی با بیان اینکه مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم تاکنون 13 هزار مورد اعزام کار‌شناس به مراکز دانشگاهی و مدارس آموزش و پرورش در سراسر کشور داشته است، افزود: تعداد 14 سایت به عنوان سایت‌های مرجع در زمینه مهدویت از سوی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در فضای مجازی راه اندازی و به سئوالات مخاطبان در این زمینه پاسخ می‌دهد.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۱