اخبار / دانشگاهی / 17 بیمارستان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

17 بیمارستان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کرمانشاه گفت: 17 بیمارستان تحت نظارت علوم پزشکی و خدمات درمانی کرمانشاه است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا نیکبخت صبح امروز در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در مراسم افتتاح هم‌زمان 14 پروژه حوزه بهداشت و درمان استان کرمانشاه که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: کاهش رقم مرگ و میر مادران باردار، احداث 65 خانه بهداشت، پنج مرکز بهداشتی‌درمانی و 10 پایگاه فوریت‌های پزشکی از جمله اقدامات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال‌های اخیر بوده است.
وی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اجرای طرح ملی سنجش فشار خون موفق به کسب رتبه نخست در سال‌جاری شده است.
نیکبخت خریداری 64 دستگاه آمبولانس، افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی، ایجاد بخش‌های دیالیز در شهرستان‌های استان کرمانشاه را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: 4 هزار دانشجو در 70 رشته در دانشگاه علوم پزشکی مشغول به تحصیل هستند.
وی با بیان اینکه 17 بیمارستان زیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است، تصریح کرد: دو هزار و 400 تخت بیمارستانی و 800 تخت در بخش غیربیمارستانی در این بیمارستان‌ها وجود دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کرمانشاه تعداد پزشکان متخصص را 456 و تعداد پزشکان عمومی را 500 پزشک در استان کرمانشاه اعلام کرد.

تاریخ خبر شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲